Forum SG - IFP - Internetowe Forum Pograniczników
praktyka studencka w SG - pytanie - Wersja do druku

+- Forum SG - IFP - Internetowe Forum Pograniczników (http://forumsg.pl)
+-- Dział: Służba - specjalizacje i rekrutacja (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: SG na Lotniskach (/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Wątek: praktyka studencka w SG - pytanie (/showthread.php?tid=545)



praktyka studencka w SG - pytanie - nationalsicherheit - 15-03-2014 22:50

Witam,
czy ktoś z Was odbył takową praktykę/staż ? Studiuję bezpieczeństwo narodowe, specjalność: bezpieczeństwo społeczne i muszę od czerwca do września odbyć 3-tygodniową praktykę. Pytam już teraz, ponieważ zdaje sobie sprawę, że szczególnie całą biurokrację należy załatwiać z odpowiednim wyprzedzeniem.

Jeśli chodzi o mnie to chciałbym taki staż zrobić w porcie lotniczym w Bydgoszczy o ile się uda dostać - wiadomo.

Wiecie jak przebiega taki staż, i czy w ogóle są trudności żeby się tam dostać ?

Znalazłem tylko takie informacje:
http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/praktyki_studenckie/

Bardzo przydatne okażą się wszelkie wskazówki.

Dziękuję za odpowiedzi.

Z poważaniem


RE: praktyka studencka w SG - pytanie - straznik123 - 15-03-2014 23:13

W poznaniu odbywaly sie takie praktyki, z tym, ze nie w samej SG, a w porcie lotniczym. Praktykanci skakali po roznych stanowiskach, raz z SG na KB, raz z SOLem na plycie lotniska, potem troche u strazakow czy na wiezy.
Mysle, ze w Bydgoszczy bedzie podobnie, trzeba rozmawiac z osoba zarzadzajaca portem.


RE: praktyka studencka w SG - pytanie - nationalsicherheit - 16-03-2014 17:26

Witam,
qualin dziękuję za odpowiedź, może ktoś jeszcze byłby tak uprzejmy i wypowiedziałby się w tym temacie ?