Ze względu na wysyp spamu wprowadziłem manualną aktywację każdego nowego konta - żeby stworzyć nowe konto proszę o użycie w nazwie użytkownika literek SG****** gdzie gwiazdki to nick użytkownika. Po aktywacji (tu proszę o cierpliwość) usunę litery SG z nazwy użytkownika i można będzie logować się i pisać posty pod wybranym nickiem. Ułatwi mi to wyłapanie faktycznych użytkowników. Wszystkie już aktywne konta pozostają bez zmian. W listopadzie 2023 opłacono serwer/domenę. Jakby ktoś chciał się dorzucić do funkcjonowania forum to zapraszam na PW. Na chwilę obecną (12.03.2024) po opłaceniu faktur stan kasy to - minus 284. Z góry dzięki za wsparcie - Admin.


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CARGO
22-09-2012, 18:09
Post: #1
CARGO
Chciałbym zapytać się szanownych forumowiczów, jak to jest z DGRami na waszych lotniskach. Czy kontrola bezpieczeństwa cargo powinna obejmować analizę przesyłek pod kątem znajdujących się w niej DGRów? Jakie są podstawy prawne do podjęcia działań w tym temacie?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-09-2012, 19:08
Post: #2
RE: CARGO
Reorganizacja na karku, a tu takie problemy!
Oddajcie kontrolę dla SOL, będziesz miał problem rozwiązany.

Sad
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-09-2012, 19:13
Post: #3
RE: CARGO
ignorancja godna podziwu
prawdziwy alzheimer Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-09-2012, 19:35
Post: #4
RE: CARGO
(22-09-2012 19:08 )Alzheimer napisał(a):  Reorganizacja na karku, a tu takie problemy!
Oddajcie kontrolę dla SOL, będziesz miał problem rozwiązany.

Póki co, to niedopełnienie lub przekroczenie uprawnień w tym temacie może również stanowić pewien problem, dlatego też założyłem ten wątek. Mam pewne doświadczenia z różnych portów i widzę że podejście do tematu jest w nich skrajnie odmienne - od zupełnej ignorancji po pryncypialne przestrzeganie zapisów Doc 9284. Skąd się to schizofreniczne podejście do zagadnienia bierze? Kto ma rację? Proszę o rzeczowe wypowiedzi.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-09-2012, 19:53
Post: #5
RE: CARGO
@ solmajor - merytoryści w związku z przekazaniem kontroli SOL właśnie są zajęci pisaniem podania do Policji lub innej PSG Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-09-2012, 19:56 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2012 19:58 przez solmajor.)
Post: #6
RE: CARGO
To niech wypowiedzą się ci co zostaną w nadzorze.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-09-2012, 22:20
Post: #7
RE: CARGO
(22-09-2012 19:56 )solmajor napisał(a):  To niech wypowiedzą się ci co zostaną w nadzorze.

Niedługo nic nie będzie.
I nikogo Big Grin

Sad
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-09-2012, 14:25
Post: #8
RE: CARGO
a o instrukcjach technicznych ICAO słyszeli??
http://edziennik.ulc.gov.pl/DU_ULC/2012/36/akt.pdf

równorzędne z drogową umową ADR
i niech mi ktoś powie, że na drogowych psg ktoś olewa całkowicie mat. niebezpieczne zwłaszcza na wjazd...

co do dgr iata (umowa przewoźników) tylko pomocniczo, nas obowiązują instrukcje ICAO
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-09-2012, 15:54
Post: #9
RE: CARGO
Ok, a czy stosowanie instrukcji technicznych (doc 9284) wpisuje się w kontrolę bezpieczeństwa cargo? Jak to się ma do pkt. 6.0.2. 185/2010?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-09-2012, 16:29
Post: #10
RE: CARGO
(23-09-2012 15:54 )solmajor napisał(a):  Ok, a czy stosowanie instrukcji technicznych (doc 9284) wpisuje się w kontrolę bezpieczeństwa cargo? Jak to się ma do pkt. 6.0.2. 185/2010?

Pasuje do siebie, jak ciastko z musztardą.

Sad
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Your Website | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS