Ze względu na wysyp spamu wprowadziłem manualną aktywację każdego nowego konta - żeby stworzyć nowe konto proszę o użycie w nazwie użytkownika literek SG****** gdzie gwiazdki to nick użytkownika. Po aktywacji (tu proszę o cierpliwość) usunę litery SG z nazwy użytkownika i można będzie logować się i pisać posty pod wybranym nickiem. Ułatwi mi to wyłapanie faktycznych użytkowników. Wszystkie już aktywne konta pozostają bez zmian. W listopadzie 2023 opłacono serwer/domenę. Jakby ktoś chciał się dorzucić do funkcjonowania forum to zapraszam na PW. Na chwilę obecną (12.03.2024) po opłaceniu faktur stan kasy to - minus 284. Z góry dzięki za wsparcie - Admin.


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MOSG - co i jak?
09-03-2017, 17:53
Post: #1
MOSG - co i jak?
Cześć Smile Jestem obecnie uczniem 3 klasy technikum ekonomicznego na kierunku technik spedytor. Jestem zainteresowany w przyszłości służbą w straży granicznej, a konkretnie w MOSG w Gdańsku. Znajdzie się ktoś kto opowie mi jak wygląda służba w tej placówce? Czy ciężko jest się dostać? Na co najbardziej zwraca się uwagę? Jak wygląda studiowanie zaoczne jednocześnie ze służbą? Czy może lepiej najpierw skończyć studia,a potem ubiegać się o przyjęcie?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
10-03-2017, 09:57
Post: #2
RE: MOSG - co i jak?
1. Studia nie mają znaczenia przy przyjęciu. Startujesz jako kpr po szkole bez względu czy wyższe czy średnie.
2. MOSG jako oddział raczej cię nie weźmie na starcie zaczniesz jako funkcjonariusz. Do przydziału Placówki od Szczecina po Krynicę Morską to kadry wybierają gdzie jest potrzeba - Ty możesz uprzejmie wskazać to w podaniu bez gwarancji na uwzględnienie.
3. Selekcja jest duża -w każdym oddziale może kandydaci się wypowiedzą nie chcę zniechęcać 20 na miejsce może więcej.
4. Studia zaoczne raczej nie powinny być problemem oczywiście po ukończeniu kursu w szkole SG - na kursie zapomnij.