Ze względu na wysyp spamu wprowadziłem manualną aktywację każdego nowego konta - żeby stworzyć nowe konto proszę o użycie w nazwie użytkownika literek SG****** gdzie gwiazdki to nick użytkownika. Po aktywacji (tu proszę o cierpliwość) usunę litery SG z nazwy użytkownika i można będzie logować się i pisać posty pod wybranym nickiem. Ułatwi mi to wyłapanie faktycznych użytkowników. Wszystkie już aktywne konta pozostają bez zmian. W listopadzie 2023 opłacono serwer/domenę. Jakby ktoś chciał się dorzucić do funkcjonowania forum to zapraszam na PW. Na chwilę obecną (12.03.2024) po opłaceniu faktur stan kasy to - minus 284. Z góry dzięki za wsparcie - Admin. |
REGULAMIN
|
14-12-2011, 15:00
Post: #1
|
|||
|
|||
REGULAMIN
Regulamin forum:
1. Korzystanie z forum jest całkowicie bezpłatne. 2. Uczestnictwo w forum możliwe jest po rejestracji. 3. Rejestracja oznacza akceptację regulaminu obowiązującego na forum i zobowiązanie się do jego przestrzegania. 4. Każdy użytkownik tego forum, przez fakt skorzystania z możliwości wypowiedzenia się w tym miejscu, zobowiązuje się do nie publikowania sformułowań wulgarnych, obraźliwych, nieprzyzwoitych, poniżających, wyrażających nienawiść, naruszających cudzą prywatność oraz gróźb i treści z innych względów prawnie niedopuszczalnych w miejscach publicznych. 5. Zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów czy moderatorów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności. 6. Nikt nie odpowiada za szkody, które mogą wyrządzić informacje zawarte na tej stronie! Jeżeli masz obawy przed ewentualnymi szkodami wynikłymi wskutek korzystania z forum – nie korzystaj z niego. 7. Nie pisz WIELKIMI literami (wielkie litery oznaczają krzyk). Przestrzegaj zasad ortografii. 8. Nie otwieraj za każdym razem nowego tematu. Przeglądnij najpierw Forum i spróbuj dopasować swą wypowiedź do istniejących już tematów. 9. Pamiętaj, aby Twoje wypowiedzi były sensowne i związane z tematem. 10. Staraj się nie umieszczać postów jednozdaniowych, a tym bardziej jednowyrazowych. 11. Nie umieszczaj dwóch postów z rzędu w niedługim odstępie czasu. Użyj przycisku "Modyfikuj" i dopisz, to co zapomniałeś, do istniejącego już postu. 11 a. Możesz napisać posty po sobie, jeśli chcesz odświeżyć dawno nie dyskutowany temat. 12. Trzymaj się tematów w danej kategorii. 13. Jeśli chcesz przekazać wiadomość tylko określonej liczbie osób, korzystaj z "Prywatnej Wiadomości". 14. Bądź uprzejmy i staraj się pomóc innym. Jeśli nie masz nic wartościowego do dodania w danym temacie, nie pisz. 15. Nad przebiegiem dyskusji czuwa moderator. 16. Moderator nie sprawdza treści przed ich opublikowaniem to jednak rezerwuje sobie prawo do usunięcia dowolnej wypowiedzi lub jej fragmentu w każdym momencie bez obowiązku wyjaśniania tej decyzji. 17. Moderator nie ingeruje w treść dyskusji o ile nie narusza ona regulaminu forum. 18. Reaguj na upomnienia moderatora. 19. Jeśli spotkasz się z nieregulaminowymi wypowiedziami innych użytkowników. Sytuację taką niezwłocznie zgłoś moderatorowi korzystając z opcji „Zgłoś do moderatora”. 20. Na forum obowiązuje całkowity zakaz umieszczania jakichkolwiek reklam bez wcześniejszej zgody administratora. Jedyną dozwoloną formą reklamy jest tzw. reklama informacyjna mająca bezpośredni związek przyczynowo skutkowy z treścią wątku. O tego typu zgodności z treścią (bądź jej braku) decyduje administrujący forum. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości