Ze względu na wysyp spamu wprowadziłem manualną aktywację każdego nowego konta - żeby stworzyć nowe konto proszę o użycie w nazwie użytkownika literek SG****** gdzie gwiazdki to nick użytkownika. Po aktywacji (tu proszę o cierpliwość) usunę litery SG z nazwy użytkownika i można będzie logować się i pisać posty pod wybranym nickiem. Ułatwi mi to wyłapanie faktycznych użytkowników. Wszystkie już aktywne konta pozostają bez zmian. W listopadzie 2023 opłacono serwer/domenę. Jakby ktoś chciał się dorzucić do funkcjonowania forum to zapraszam na PW. Na chwilę obecną (12.03.2024) po opłaceniu faktur stan kasy to - minus 284. Z góry dzięki za wsparcie - Admin. |
CARGO
|
22-09-2012, 18:09
Post: #1
|
|||
|
|||
CARGO
Chciałbym zapytać się szanownych forumowiczów, jak to jest z DGRami na waszych lotniskach. Czy kontrola bezpieczeństwa cargo powinna obejmować analizę przesyłek pod kątem znajdujących się w niej DGRów? Jakie są podstawy prawne do podjęcia działań w tym temacie?
|
|||
22-09-2012, 19:08
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: CARGO
Reorganizacja na karku, a tu takie problemy!
Oddajcie kontrolę dla SOL, będziesz miał problem rozwiązany. |
|||
22-09-2012, 19:13
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: CARGO
ignorancja godna podziwu
prawdziwy alzheimer |
|||
22-09-2012, 19:35
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: CARGO
(22-09-2012 19:08 )Alzheimer napisał(a): Reorganizacja na karku, a tu takie problemy! Póki co, to niedopełnienie lub przekroczenie uprawnień w tym temacie może również stanowić pewien problem, dlatego też założyłem ten wątek. Mam pewne doświadczenia z różnych portów i widzę że podejście do tematu jest w nich skrajnie odmienne - od zupełnej ignorancji po pryncypialne przestrzeganie zapisów Doc 9284. Skąd się to schizofreniczne podejście do zagadnienia bierze? Kto ma rację? Proszę o rzeczowe wypowiedzi. |
|||
22-09-2012, 19:53
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: CARGO
@ solmajor - merytoryści w związku z przekazaniem kontroli SOL właśnie są zajęci pisaniem podania do Policji lub innej PSG
|
|||
22-09-2012, 19:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2012 19:58 przez solmajor.)
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: CARGO
To niech wypowiedzą się ci co zostaną w nadzorze.
|
|||
22-09-2012, 22:20
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: CARGO
(22-09-2012 19:56 )solmajor napisał(a): To niech wypowiedzą się ci co zostaną w nadzorze. Niedługo nic nie będzie. I nikogo |
|||
23-09-2012, 14:25
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: CARGO
a o instrukcjach technicznych ICAO słyszeli??
http://edziennik.ulc.gov.pl/DU_ULC/2012/36/akt.pdf równorzędne z drogową umową ADR i niech mi ktoś powie, że na drogowych psg ktoś olewa całkowicie mat. niebezpieczne zwłaszcza na wjazd... co do dgr iata (umowa przewoźników) tylko pomocniczo, nas obowiązują instrukcje ICAO |
|||
23-09-2012, 15:54
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: CARGO
Ok, a czy stosowanie instrukcji technicznych (doc 9284) wpisuje się w kontrolę bezpieczeństwa cargo? Jak to się ma do pkt. 6.0.2. 185/2010?
|
|||
23-09-2012, 16:29
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: CARGO
(23-09-2012 15:54 )solmajor napisał(a): Ok, a czy stosowanie instrukcji technicznych (doc 9284) wpisuje się w kontrolę bezpieczeństwa cargo? Jak to się ma do pkt. 6.0.2. 185/2010? Pasuje do siebie, jak ciastko z musztardą. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości