Ze względu na wysyp spamu wprowadziłem manualną aktywację każdego nowego konta - żeby stworzyć nowe konto proszę o użycie w nazwie użytkownika literek SG****** gdzie gwiazdki to nick użytkownika. Po aktywacji (tu proszę o cierpliwość) usunę litery SG z nazwy użytkownika i można będzie logować się i pisać posty pod wybranym nickiem. Ułatwi mi to wyłapanie faktycznych użytkowników. Wszystkie już aktywne konta pozostają bez zmian. W listopadzie 2023 opłacono serwer/domenę. Jakby ktoś chciał się dorzucić do funkcjonowania forum to zapraszam na PW. Na chwilę obecną (12.03.2024) po opłaceniu faktur stan kasy to - minus 284. Z góry dzięki za wsparcie - Admin.


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ratownik medyczny
22-01-2021, 18:48
Post: #1
Ratownik medyczny
Witajcie

Zastanawiam się nad złożeniem dokumentów do SG.
Z zawodu jestem ratownikiem medycznym - czy w SG są etaty dla RM? Do czego mogliby mnie przydzielić z takim wykształceniem ?


Dziękuję za odpowiedzi
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-01-2021, 22:41
Post: #2
RE: Ratownik medyczny
Zielona lub stempel
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-01-2021, 22:50
Post: #3
RE: Ratownik medyczny
Spróbuj zapytać w któryś z ośrodków szkolenia, potrzebują czasem wykładowców-ratownikow medycznych. Ogólnie to niezwykle rzadko ktoś patrzy na Twoje wykształcenie. Na początku trafisz jak każdy bez pleców do podstawowych zadań związanych ze specyfikacją placówki. Jak już będziesz to możesz się rozglądać dalej.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-01-2021, 23:06
Post: #4
RE: Ratownik medyczny
(22-01-2021 22:41 )mk7547 napisał(a):  Zielona lub stempel

Jakie tam zadania ma ratownik medyczny? Smile)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
24-01-2021, 11:59
Post: #5
RE: Ratownik medyczny
Takie samo jak każdy inny funkcjonariusz Smile

Szczęśliwe jest życie emeryta!!!