Ze względu na wysyp spamu wprowadziłem manualną aktywację każdego nowego konta - żeby stworzyć nowe konto proszę o użycie w nazwie użytkownika literek SG****** gdzie gwiazdki to nick użytkownika. Po aktywacji (tu proszę o cierpliwość) usunę litery SG z nazwy użytkownika i można będzie logować się i pisać posty pod wybranym nickiem. Ułatwi mi to wyłapanie faktycznych użytkowników. Wszystkie już aktywne konta pozostają bez zmian. W listopadzie 2023 opłacono serwer/domenę. Jakby ktoś chciał się dorzucić do funkcjonowania forum to zapraszam na PW. Na chwilę obecną (12.03.2024) po opłaceniu faktur stan kasy to - minus 284. Z góry dzięki za wsparcie - Admin.


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aplikacja do SG w czasie studiów.
29-04-2016, 15:33
Post: #1
Aplikacja do SG w czasie studiów.
Witam.
Jestem studentem I roku bezpieczeństwa narodowego, chciałbym w tym lub następnych semestrach złożyć dokumenty i starać się dostać o SG. W związku z tym, iż ciągle studiuję pojawia się moje pytanie: Czy mogę już teraz starać się przejść proces rekrutacyjny, tzn. czy nie będzie problemu w tym, że się uczę? Natomiast, gdybym przeszedł rekrutację pozytywnie to czy w takim wypadku po zakończeniu studiów od razu mógłbym przystąpić do służby? Piszę tutaj, ponieważ zauważyłem, że jest tu wielu funkcjonariuszy SG, którzy (mam nadzieję) pomogą mi w tej sprawie.
Pozdrawiam. Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29-04-2016, 15:48
Post: #2
RE: Aplikacja do SG w czasie studiów.
Studia zaoczne nie są problemem, o ile dostaniesz wolne w weekendy Wink
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29-04-2016, 15:50
Post: #3
RE: Aplikacja do SG w czasie studiów.
Jasne, ale mi chodzi o studia dzienne Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29-04-2016, 15:54 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2016 15:55 przez wiedźma.)
Post: #4
RE: Aplikacja do SG w czasie studiów.