Ze względu na wysyp spamu wprowadziłem manualną aktywację każdego nowego konta - żeby stworzyć nowe konto proszę o użycie w nazwie użytkownika literek SG****** gdzie gwiazdki to nick użytkownika. Po aktywacji (tu proszę o cierpliwość) usunę litery SG z nazwy użytkownika i można będzie logować się i pisać posty pod wybranym nickiem. Ułatwi mi to wyłapanie faktycznych użytkowników. Wszystkie już aktywne konta pozostają bez zmian. W listopadzie 2023 opłacono serwer/domenę. Jakby ktoś chciał się dorzucić do funkcjonowania forum to zapraszam na PW. Na chwilę obecną (12.03.2024) po opłaceniu faktur stan kasy to - minus 284. Z góry dzięki za wsparcie - Admin.


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
problem ze zmianą nazwiska i podróż za granicę
12-01-2017, 12:33
Post: #1
problem ze zmianą nazwiska i podróż za granicę
Cześć wszystkim.

Zarejestrowałem się dziś ponieważ potrzebuję się doradzić kogoś kto się zna na temacie. Sam jestem informatykiem i nie mam zawodowego połączenia z tematem forum.

Razem z moją żoną Anna kupiliśmy bilety Wizzair do Barcelony na 22 stycznia. Potem uświadomiliśmy sobie, że mogą być problemy z dokumentami na lotnisku.

Anna jest białorusinką. Jej imię i nazwisko przed ślubem było Hanna Dvoskina(nazywa się Anna, ale wiele lat temu urzędnicy zrobili błąd tłumacząc imię z cyrylicy na litery łacińskie i napisali Hanna). Anna żyje w Polsce już od 7 lat i aktualnie może przebywać w Polsce na mocy Karty Stałego Pobytu na imię Hanna Dvoskina. Ta karta pozwala jej podróżować bez wyrabiania wiz do krajów szengen(w tymi Hiszpanii). Kilka razy korzystaliśmy z tej możliwości i nigdy nie było problemów.